Rob,
Ik ben als volgt begonnen, ik heb een GT voor 2500 euro gekocht, dacht dat een opknapbeurtje wel voldoende zou zijn, heelaas.
Ik heb de GT nu 4 jaar hij is tot de laatste schroef uit elkaar, er zitten toch heel veel verborgen gebreken aan, roest.
Alles is dus uitelkaar (geweest), ik heb de koets nu kaal, maar kom verschillende schades tegen.
Goed mijn advies als je de tijd hebt, kijk uit naar een redelijk mig lasapparaat, prijs rond de 600 euro nieuw, neem een lascursus en ga oefenen, kijk onderwijl rond naar onderdelen, er is nog erg veel in het land, kijk op internet en zoek naar bij google naar opel GT restauraties en kijk hoe anderen het hebben geklaard.
Maak er geen haastklus van.
Ik wil geen reclame maken, maar ik heb bijna alles bij splenidparts.de gekocht, snelle levering en goed spul en Udo heeft veel tweedehands spullen.
Spaar onderwijl voor onderdelen en vervang, ja het kost wat, maar je wilt betrouwbaar straks rijden toch?
Op dit forum is ervaring genoeg om je te helpen.
Lassen kun je leren en als het dan gaat ben je trots op je zelf dat je het gedaan hebt.
O nog wat: kijk uit naar een kantelframe waar je auto in past dan kan je hem helemaal randdraaien lassen en bewerken lekker op een krukje er naast en niet er onder liggen, volgens mij heeft er iemand op dit forum nog een staan.
m.v.g Rene V en succes
Hier nog een foto zoals het er bij mij voor staat en geef nooit op.
[img]http://www.tltest.nl/opelgt/images/attachments/14630=1250-IMG_1902 aangepast.jpg-thumb.jpg[/img]