- Berichten: 2466
- Ontvangen bedankjes 52
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Nooit gezien of gehoord maar wel is over nagedacht want dit is op zich wel te realiseren met een servomotor(gelijkstroom) en een reductor.De dwarse stang die naar de kantelas loopt vervang je gedeeltelijk door een tandheugel en dan moet het lukken.Ik denk dat het origineel ook zoiets geweest moet zijn.Zelf gun ik me er geen tijd voor om het te maken,kost aardig wat tijd en uitprobeerderij en het functioneerd zonder ook prima.Pecje schreef : De schakeling moet als volgt zijn (in ieder geval bij een 69ér):
Lampen open: wit lampje gaat branden, zodra ze in het slot vallen moet het witte lampje uitgaan.
Blauwe lampje is groot licht,
Richtingaanwijzers zijn vanzelfsprekend.
Rood lampje rechtsonder is waarschuwing dat de handrem nog is aangetrokken. Dit geldt enkel voor GT's met automatische bak. Schakelbakken hebben deze waarschuwing niet.
Verder zag ik nog in mijn instructieboekje staan dat er een optie is om de lampen electronisch mbv een schakelaar open en dicht te klappen ipv met de hendel.
Heb nooit geweten dat deze optie van de fabriek uit bestond, ik heb ook nog nooit een GT gezien met deze (zeldzame) optie.
Iemand van jullie misschien?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.