Primary idle jet holder

24 feb 2010 20:48 #21 door nico
Beantwoord door nico in topic Primary idle jet holder
Heb ik inderdaad nog niet nagegaan. Ga dit misschchien dit weekend eens nazien als ik tijd vind.

Bedankt patrick!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

04 apr 2010 22:06 #22 door nico
Beantwoord door nico in topic Primary idle jet holder
Hey,

Ik ben er eindelijk eens toegemenen om foto's te plaatsen van mijn zoektocht. Van de acceleratiepomp lijkt alles me in orde. Ik heb het mebraan er toch eens uitgehaald en en alles doorgeblazen. Het probleem was iets verminderd maar toch nog aanwezig.
Bij het intrappen van het gas wordt er ook weldegelijk benzine ingespoten. De hoeveelheid heb ik nog niet nagegaan maar aan de WEBER carb die ik heb lijkt er niet veel aan te regelen.

Nog ideeen?

Grtz
Bijlage:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

12 apr 2010 21:35 #23 door nico
Beantwoord door nico in topic Primary idle jet holder
Ik denk dat ik een probleempje gevonden heb. De acceleratiepomp keert niet altijd terug naar haar oorspronkelijke positie. (Dat ik dat niet eerder opgemerkt heb, stom zeg). Ik ga alvast een revisiesetje kopen en de carb eens onder handen nemen.
Hopelijk ligt daar dan het probleem...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

27 apr 2010 22:03 #24 door nico
Beantwoord door nico in topic Primary idle jet holder
Bezig de carb uit elkaar te halen en ik vrees dat ik de oorzaak gevonden heb waarom het membraan van de acceleratiepomp niet terugkeert naar de oorspronkelijke positie: het veertje onder het membraan ontbreekt... :( :(
Zou er iemand de afmetingen van dit veertje kennen, of weten waar ik zo'n veertje kan vinden??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

28 apr 2010 11:37 #25 door BelgianGT
Beantwoord door BelgianGT in topic Primary idle jet holder
Hey Nico,

Da's een vervelend probleem :thumbdown:

Een donorcarb ergens op de kop tikken misschien? Maar ja, da's ook makkelijker gezegd dan gedaan ... als noodoplossing een veertje "extern" ergens aanbrengen ?

Greetz,
Philippe.

GT AL 1900 1970 Monza Blue
GT A 1100 1969 Gold (opknapper)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

28 apr 2010 21:49 #26 door Pecje
Beantwoord door Pecje in topic Primary idle jet holder
Nico,
je zou eens kunnen informeren bij BCCP fuelsystems:
www.bccp.nl

"I am green and it'll do fine"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

29 apr 2010 21:52 #27 door nico
Beantwoord door nico in topic Primary idle jet holder
Ja, heel toevallig de carb gevonden. In de (avond)school waar ik les volgde werden een hele boel carbs weggesmeten. Heb toen een solex gered (alhoewel deze dient enkel nog voor stukken) en een , op het eerste zicht toch, goede Weber. Ondertussen een donorveertje gevonden in de Solex (zo zie je maar). Alles terug gemonteerd en het begon te regenen.... Dus testritje zal voor iets later zijn.

Alvast bedankt!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.