en dat is bij een gereviseerde motor..?
maak je geen zorgen, met je koppakking is niets aan de hand.
het is puur roest water !
niet iets opgevallen aan de vorige koelvloeistof wissel? iets aan de kleur?
je waterpomp, deze lekt vermoedelijk op de keerring, niet op de pakking.
advies: je koelvloeistof aftappen, spoelen met nieuwe koelvloeistof, radiateur demonteren, en ook goed spoelen, dit mag
met kraanwater, maar niet onder te hoge druk.
het liefst ook je kachelradiateur spoelen, beide kunnen dicht gaan zitten door restdeeltjes roest, zoals je ziet aan de rand van de
vulopening van je radiateur.
vervolgens weer afvullen met de juiste koelvloeistof, blauw.
vind het wel wat dat het gebeurd bij een gereviseerde motor, normaal gebeurt dit vaak doordat
men geen kvs gebruikt maar water op het koelsysteem, in kvs zit een toevoeging die roestvorming voorkomt,
blijkbaar is er ergens toch roest los gekomen, waarvan je nu het resultaat hebt
succes