met opel heb ik geen ervaring in deze, wel met een andere hobby auto, een vw vr6 3.0, je weet niet wat je overkomt als de turbo gaat werken na 3000 refs.
nu ligt alles weer uit elkaar voor fase 2, het plaatsen van een intercooler, audi TT remtangen en schijven, motorsteunen en upgraden van de cil. kop, zoals titanium klepveren, stalen koppakking ed. en een aangepaste versnellingsbak
voor fase 1 is er het volgende vervangen/aangepast:
aan de carroserie:
alle rubberbussen onder de auto, schokbrekers en veren, complete uitlaatsysteem, turbodrukmeter en oliedrumeter gemonteerd
aan de motor:
bougies, inspuiters, uitlaatspruitstuk, luchtinlaat, computer, olie leiding naar turbo, carterpan voor retour olieleiding turbo, zwaardere drukgroep tot 500 pk, koppelingsplaat idem
als ie weer op de weg staat moet de motor 422 pk leveren volgens de gegevens (was 172 orgineel) dus dat gaat wat beloven.