Hoy :
Toe in : 0°40' to 0°30' ( dus een minimaal toespoor)
Dit regel je met de spoorstangen vrij eenvoudig.( op voorwaarde dat deze in goede staat zijn en los zitten)
caster, unladen +0°40' to +3°40'
caster, laden normally +1° to + 4°
Dit kan je bij de GT niet echt eenvoudig even inregelen.
Je wijzigt de castor door de dikte van de getande rondsels aan beide zijden van de bovenste controlearm as te wijzigen.
Hirdoor schuift deze cntrolearm een aantal mm naar voor of achter tov de onderste en wijzig je de castor.
dit is iets wat niet zomaar even in de garage gedaan zal worden omdat je eigenlijk de komplete voorophanging aan het demonteren bent.
camber, laden or unladen -0° 15' to +1° 45'
Bij de GT zijn maar twee posities instelbaar (waarvan volgens mij maar 1 de juiste. Je kan ook dit dus niet eventjes laten inregelen.
Door de bovenste kogelgewricht 180° te draaien wijzig je de camber.
HEEL BELANGRIJK:
Vooralleer je begint te regelen aan je spoor, reviseer je best de komplete voorophanging. Alles is vlot verkrijgbaar.
Nieuwe PU of rubber bussen in de onderste en bovenste armen.
Nieuwe kogelgewrichten.
Nieuwe spoorstangen.
Nieuwe wiellagers
Geert