- Berichten: 2
- Ontvangen bedankjes 0
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
gvy schreef :
Dit gezegd zijnde een goede raad : Zoek een goede GT (niet uitgebouwd) en hou hem origineel. Motor, versnellingsbak.... alles.
Maar rij er dan ook mee zoals een oldie. Een 43 jaar oude auto rijdt nu eenmaal niet als een huidige wagen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
gvy schreef :
Je woont in Belgie, dus wees ook voorzichtig met een niet originele motor.
Sorry Agete, maar we moeten een nieuw forumlid correct informeren
Geert
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
gvy schreef : Agete heeft natuurlijk gelijk.
Niet alle uitgebouwde GT's zijn rot. Maar dat is moeilijk te controleren, dus voorzichtig.
Je woont in Belgie, dus wees ook voorzichtig met een niet originele motor.
Een CIH 19s,2.0s en 2.2 zien er allemaal hetzelfde uit, dus daar kan je wat "verdoezelen" maar wees voorzichtig met een ombouw naar een modernere DOHC of OHC motor , zoals de 2.016V van Agete. Dat zie je direct.
Per definitie mag je in Belgie geen andere motor in de wagen leggen, ook niet in een oldtimer . Je kan er op de keuring veel problemen mee krijgen en per definitie de wagen niet meer ingeschreven krijgen totdat de originele motor er weer inligt.
Sorry Agete, maar we moeten een nieuw forumlid correct informeren
Geert
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.