Well, I'm so tired of crying, but i'm out on the road again

18 juni 2012 21:12 #21 door blauwmarc
25 euro, komt steeds meer bij omdat ik minder verstook dan dat ik tank. En nee, ik ben niet iemand die gewoon in een keer de tank helemaal volgooit.:no:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

18 juni 2012 21:45 #22 door GranTurismo
Ik ook niet. Met de prijs voor super plus op dat bord en een volle tank zou dat op 140 euro komen -O-

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

18 juni 2012 22:40 #23 door gvy
Raar,

Ik gooi dat ding gewoon vol.
Uiteindelijk maakt dat toch geen verschil. Je rijdt het toch leeg en als je telkens kleine beetjes tankt,dan moet je meer stoppen aan het benzinestation en dat kost ook geld (stoppen...optrekken...:lol:)

Geert

Opel GT 1970 : Nur fliegen is schöner
Lotus Esprit S2.2 1980 : Look what Q has brought for us. Isn't it nice ?
Triumph Tiger Sport 1050 : For the ride

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

18 juni 2012 23:43 #24 door Jos
blij dat ik de meeste kilometers op gas rij
betaal in nederland zelfs net ietsjes minder:)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

19 juni 2012 07:40 #25 door GranTurismo

gvy schreef : Raar,
Ik gooi dat ding gewoon vol.


Is niet zo raar hoor. Mijn financiële gesteldheid zou het niet toe laten dat 3 á 4 keer per maand te doen. Komt bij dat ik het alleen gebruik om op te starten en dus veel te lang in de tank zou blijven zitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

19 juni 2012 19:25 #26 door State Scarlet
Beantwoord door State Scarlet in topic Well, I'm so tired of crying, but i'm out on the road again
Welke pomp is dat trouwens, ik ga binnenkort weer naar Groningen toe en de GT heeft dorst. Ben niet al te bekend met pompen direct over de grens bij Venlo ivm 'superplus'

1970 Opel GT EU 1.9s met Varajet II
1963 Volvo Amazon 122 Sport B18 met dubbele SU

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

19 juni 2012 19:43 #27 door gvy
Ah zo,

Je rijdt op gas. Dat is inderdaad een andere situatie

Opel GT 1970 : Nur fliegen is schöner
Lotus Esprit S2.2 1980 : Look what Q has brought for us. Isn't it nice ?
Triumph Tiger Sport 1050 : For the ride

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

19 juni 2012 21:55 #28 door blauwmarc

State Scarlet schreef : Welke pomp is dat trouwens,


een witte pomp vlakbij Real in Lobberich, ligt niet eens aan de weg. Is een weetje, anders vindt je hem nooit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

19 juni 2012 22:05 #29 door GranTurismo
Niet aan een weg? Moet je eerst het land door ploegen? Das ook nie handig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

20 juni 2012 09:56 #30 door blauwmarc
laten we het zo zeggen, nauwelijks zichtbaar vanaf het asfalt:bigsmile:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

20 juni 2012 15:28 #31 door State Scarlet
Beantwoord door State Scarlet in topic Well, I'm so tired of crying, but i'm out on the road again
Hij is wel zichtbaar op Google Maps geloof ik. Real, warenhuis, ligt op de doorgaande weg. Daar een zijweggetje van ligt in elk geval een Freie Tankstelle, Wevelingenhoven.

Enfin, ik vroeg het vooral omdat ik normaliter of de 34 (verlengde A67) verder Duitsland in neem of in Venlo/Tegelen zelf ben. En ik weet dus bijzonder weinig wat er gunstig is net over de grens, qua prijs+afstand. Dat krijg je als je net zoals Rini normaal op LPG rondrijdt. ;)

1970 Opel GT EU 1.9s met Varajet II
1963 Volvo Amazon 122 Sport B18 met dubbele SU

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

20 juni 2012 16:01 #32 door blauwmarc
gewoon oude grensovergang schwanenhaus/kaldenkirchen, je wordt er automatisch omgeleid naar Leuth, Bij stoplichten links, zo'n 100 meter na Texaco rechts richting Hinsbeck en dan moet je het wel vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

22 juni 2012 12:29 #33 door State Scarlet
Beantwoord door State Scarlet in topic Well, I'm so tired of crying, but i'm out on the road again
Soms vraag ik me wel af of ik hier wel geboren en getogen ben, omdat ik er nog steeds geen ene jota van snap:fake sniffle:

Maar hoe bevalt je rode monster tot nu toe, nu je er ook eindelijk mee mag rijden?

1970 Opel GT EU 1.9s met Varajet II
1963 Volvo Amazon 122 Sport B18 met dubbele SU

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

22 juni 2012 18:33 #34 door blauwmarc
ach, een GT rijdt fijner, het is vooral het show element en het patsergehalte:lol: De V8 is btw ook een stimulans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

24 juni 2012 16:28 #35 door State Scarlet
Beantwoord door State Scarlet in topic Well, I'm so tired of crying, but i'm out on the road again
Haha. Dat zeker, het geluid (en het bijkomend gevoel) van zo'n Corvette heeft een meerwaarde, die een standaard Opel motor je niet levert. Qua weggebruik weet ik er echter niet heel veel van af, minder kms mee gereden, maar in mijn ogen is het vooral logger en reageert ie minder goed op het stuur.

Enfin... nu nog het mooie toerweer ervoor...

1970 Opel GT EU 1.9s met Varajet II
1963 Volvo Amazon 122 Sport B18 met dubbele SU

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.