GT vs GT/j

11 sept 2012 21:53 #1 door weijtens
GT vs GT/j werd gestart door weijtens
Het valt me op dat er regelmatig gt/j worden aangeboden.
Zijn deerschillen groot tov de GT ?
Met name de zwarte afwerking van de bumpers etc trekt me minder hard aan.
zijn deze bv te verchromen, of zijn chromen onderdelen uitwisselbaar tussen Gt en Gtj.

Ik vond vooralsnog geen topic hier over de verschillen...

is er kwalitetief ookmverschll tussen deze twee types?

Hoor graag de reacties.

Mvrgr,

Jeroen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

11 sept 2012 22:42 #2 door weijtens
Beantwoord door weijtens in topic GT vs GT/j
Oei, verkeerde rubriek... :sniffle:
@GT, kun dit topic verplaatsen?

:thumbup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

12 sept 2012 00:29 #3 door Jos
Beantwoord door Jos in topic GT vs GT/j
of er een GT of GT/J aangeboden wordt is niet altijd duidelijk
onderdelen zijn uitwisselbaar, dus je kunt in principe monteren wat je wilt
orginele GT of GT/J zijn te herkennen aan het feit dat (nagenoeg) alle onderdelen die tot deze uitvoering behoren zijn gemonteerd
overigens doen ze qua prijs niet voor elkaar onder

dikwijls spuit men de bumpers zwart omdat het chroom is aangetast en het vrij duur is om deze opnieuw te laten verchromen of te vervangen door een nieuw exemplaar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

12 sept 2012 09:30 #4 door blacky
Beantwoord door blacky in topic GT vs GT/j
De GT/J is een goedkopere uitgave van de GT
Deze is met minder kwalitatieve afwerking gebouwd, dus b.v. zwarte bumpers i.p.v. chroom,geen klokje in dashboard , geen chrome raamstrippen e.d.
en was ook maar in een paar kleuren verkrijgbaar
Onderdelen zijn wel allemaal uit te wisselen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

12 sept 2012 11:39 #5 door D.Meilof †
Beantwoord door D.Meilof † in topic GT vs GT/j
Wel een klokje geen oliedrukmeter mooie stiping veel kleuren beter je huiswerk doen. :thumbdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

12 sept 2012 13:33 #6 door flyd
Beantwoord door flyd in topic GT vs GT/j
Ja Dolf je kunt beter de "GT op zijn staart trappen" he :thumbup:

Info ongetwijfeld met de beste bedoeling gebeurd zijn dus niet zo happen he :bigsmile:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

12 sept 2012 14:19 #7 door blacky
Beantwoord door blacky in topic GT vs GT/j
Bedankt flyd,hier even de beschrijving van de GT/J
Er waren maar 4 kleuren staat hier toch !

nl.wikipedia.org/wiki/Opel_GT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

12 sept 2012 19:52 #8 door Pecje
Beantwoord door Pecje in topic GT vs GT/j

D.Meilof schreef : Wel een klokje geen oliedrukmeter mooie stiping veel kleuren beter je huiswerk doen. :thumbdown:


Pardon :question: Wie heeft er hier zijn huiswerk niet gedaan? ;)
Sinds wanneer hebben GT/J's een klokje :no:
Origineel een instrument met eenvoudige controlelichten ipv volwaardige olie-/amperemeter en een blindinstrument ipv een klok!!!!!!!
Nogmaals, op de site van Udo staat precies hoe een GT/J er uit hoort te zien:
GT/J special

"I am green and it'll do fine"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

12 sept 2012 21:02 #9 door GTvirus
Beantwoord door GTvirus in topic GT vs GT/j
Inderdaad, een betere uitleg bestaat er niet........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

12 sept 2012 21:15 #10 door weijtens
Beantwoord door weijtens in topic GT vs GT/j
Kijk, aan die link heb ik wat :thumbup:
Thankx!

Grt,
Jeroen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.