splendid parts

21 juni 2014 14:05 #1 door guppy
splendid parts werd gestart door guppy
Hello,

Ik heb 2 dorpels bij splendid besteld.
Nu wou ik eens informeren of iemand weet of het normaal is dat ik daar al 22 dagen op ben aan het wachten.
Ik koop al een 20 jaar her en der onderdelen voor auto's, maar heb nog nooit zolang moeten wachten op onderdelen die op stock zijn.
Ik heb nog een boel onderdelen nodig, dus als iemand een adresje weet waar men wat sneller geholpen is ??
Alvast bedankt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

21 juni 2014 18:08 #2 door GT-Koos
Beantwoord door GT-Koos in topic splendid parts
Oldtimer-Ersatzteilservice Ostwald
Ute Ostwald
Meigen 24
42651 Solingen
St.-Nr.128/5459/4401
USt.-Id.-Nr.: DE253944870

hier heb ik onderdelen besteld super goed en snel geholpen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

21 juni 2014 18:15 #3 door Opel16V
Beantwoord door Opel16V in topic splendid parts
Voor splendid is het een erg drukke periode,

Bel gewoon even met alle gegevens bij de hand,

Helpt udo je de zelfde dag nog als het kan,..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

25 juni 2014 17:29 #4 door guppy
Beantwoord door guppy in topic splendid parts
Weet iemand in welke taal ik bij splendid terecht kan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

25 juni 2014 17:59 #5 door GranTurismo
Beantwoord door GranTurismo in topic splendid parts
Normaal is de bestelling vlot binnen en wordt alles netjes afgehandeld.
Het is momenteel inderdaad druk daar.
Dit komt in beeld wanneer men naar de webshop gaat:

Liebe Kunden

Aufgrund einer sehr hohen Auftragslage kann es zu Verzögerungen bei der Auslieferung kommen.
Aktuell beträgt die Lieferzeit ca. 8-12 Tage.

Vielen Dank für Ihr Verständnis!
Dear Customers

Due to a very high order situation, there may be delays in delivery.
Currently, the delivery time is approx. 8-12 days.

Thank you for your understanding!
Chers clients

Grâce à une situation de commandes très élevé, il peut y avoir des retards de livraison.
Actuellement, le délai de livraison est env. de 8-12 jours.

Nous vous remercions de votre compréhension!

Je kan dus terecht in het Engels, Duits en Frans.
Even mailen, zeker weten dat je een duidelijk antwoord krijgt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

26 juni 2014 20:37 #6 door Esdoorn
Beantwoord door Esdoorn in topic splendid parts
Ik heb ook altijd goede ervaringen (snel, netjes, goede informatie), maar ik krijg al ruim 5 weken geen contact met Udo (wil een item ruilen). Dat is echt nieuw voor mij. Ik denk (hoop) dat het door drukte komt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

27 juni 2014 00:49 #7 door State Scarlet
Beantwoord door State Scarlet in topic splendid parts
Heb 2 bestellingen gedaan de laatste tijd. Eerste duurde 3 weken voor ik het binnen had. Een ding moest nabesteld worden daar het niet voorradig was, die is bij de andere bestelling gekomen, die in 3 weken en 4 dagen aankwam. Ze hebben daar een erg grote achterstand, groter dan aangekondigd is jammerlijk genoeg.

Kunt bij ze met Duits en Engels terecht, daar ze ook hun site in het Engels neerzetten.

Mocht ik nu nog wat nodig hebben, bestel ik het elders, daar ik nog wel wat wil rijden deze zomer.:)

1970 Opel GT EU 1.9s met Varajet II
1963 Volvo Amazon 122 Sport B18 met dubbele SU

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

01 dec 2014 12:33 #8 door Gregory
Beantwoord door Gregory in topic splendid parts
Goedemiddag Opel GT liefhebbers,


Helaas heb ik deze topic te laat gelezen. Hierbij mijn ervaring:

16 november doe ik een bestelling bij Splendid Parts en betaal direct een bedrag van € 203,-.

Op 24 november heb ik nog niets binnen gekregen, dus stuur een e-mail met de vraag naar de status. (vertaling via vertelen.nu. Mijn Duits is niet al te best zeg maar)

Vandaag 1 december nog geen reactie gehad. Ik heb wederom een e-mail gestuurd, waarbij ik vraag naar de status en heb aangegeven dat ik deze manier niet netjes vind.

Wat is dat toch met die leveranciers van Opel GT onderdelen?
Onderbezetting snap ik, maar ook in november, begin december? Ze kunnen toch in ieder geval het fatsoen opbrengen om iets van zich te laten horen? Ik heb tenslotte een hoop geld overgemaakt.

Ik begin er inmiddels een beetje een zuur gevoel van de krijgen. Wat is jullie ervaring?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

01 dec 2014 13:01 #9 door tom_laan
Beantwoord door tom_laan in topic splendid parts
Hoi Gregory. Splendid via email inderdaad slecht bereikbaar. Wel telefonisch goed bereikbaar en zijn erg behulpzaam (bijv op woensdag hoofdremcylinder besteld en zonder vooruitbetalen opsturen ziodat t voor t weekend binnen is.
Ik heb ook 5 mnden gewacht op nalevering van zijraam rubbers. Moesten uit USA komen. Maar nadat ze twee weken binnen waren nog steeds niks verzonden. Na telefoontje binnen 3 werkdagen in huis.

Gehad:
Opel B Kadett 1.1 (Dagelijkse rijder) R.I.P.
Rekord C 4-drs 1.7 (Dagelijkse rijder) R.I.P

In bezit:
Opel GT 1.9 1973 Monza Blauw (Gerestaureerd)
Opel GT 1.9 1969 (in 1000 delen)
Opel GT 1.9 1972 USA DONOR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

01 dec 2014 19:46 #10 door weijtens
Beantwoord door weijtens in topic splendid parts
Ik heb alleen maar lof over Splendidparts.
Vanaf mijn eerste bestelling niet vooraf moeten betalen.
Levering vond steeds binnen twee weken plaats.
Indien onderdelen niet opvoorraad waren kreeg ik steed een info hierover en de keuze om het betreffende onderdeel in backorder te laten staan.
Telefonisch goed bereikbaar en behulpzaam.
Recent wel een hele drukke periode geweest voor Splendidparts.
Goede service, info en een top website met duidelijke foto's en nieuws items.
Altijd innoverend met de ontwikkeling van nieuwe onderdelen.
Kortom een goede leverancier die ons helpt onze GT's op de weg te houden.

Ga zo door Udo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

01 dec 2014 20:55 #11 door Gregory
Beantwoord door Gregory in topic splendid parts
@ Weijtens, dat geeft de burger moed! Ik blijf erbij dat ik het niet netjes vind geen reactie te ontvangen op mijn e-mails. Het is tenslotte een webshop.

@ Tom, Ik zal morgen telefonisch contact zoeken om te vragen naar de status van mijn bestelling. Ik hou jullie op de hoogte.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

09 dec 2014 21:28 #12 door fredje1978
Beantwoord door fredje1978 in topic splendid parts
Ik ben uitermate tevreden over Udo en Spledid Parts.
1 december heb ik voor de 4e keer onderdelen besteld voor mijn GT'tje. Helaas was de voorste raamrubber 'AL' niet meer te verkrijgen in de webshop. Ik had bij bestelling gevraagd of ze mij wouden contacteren wanneer er een rubber beschikbaar was.
Gisteren kreeg ik bevestiging van Udo dat de rubber toch zou geleverd worden. Super, toch ?
Wanneer ik bij mijn vorige bestellingen een pakking tekort had, werd die na enkele dagen nageleverd.
Zolang Splendid bestaat, zal ik vaste, tevreden klant blijven.
Grtz Fred :thumbup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.