susselbeek

01 okt 2014 19:09 #21 door Pecje
Beantwoord door Pecje in topic susselbeek
Lijkt me verstandig eens te doen Tom.
Als ik zo al jullie ervaringen hoor en lees is er geen enkel probleem (in tegendeel zelfs) als je langs gaat. Het probleem zit hem in online bestellen en correspondentie via de mail of telefoon :thumbdown:
Ook op het Amerikaanse Forum lees ik alleen maar negatieve feedback.
Zelf bestel ik al niet eens iets meer bij Suselbeek (toch raar als er een leverancier in je eigen land zit) en klop ik aan bij Splendid Parts of bij Opel GT Source.
Van OGTS zou Susselbeek nog het eea kunnen opsteken.
Laatst contact gehad via e-mail: zelfde dag nog respons :thumbup: De volgende dag was de zending al onderweg.

"I am green and it'll do fine"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

01 okt 2014 20:13 - 03 okt 2015 17:08 #22 door GTon
Beantwoord door GTon in topic susselbeek
Een actuele voorraad status voordat je op 'bestellung platzen' klikt, zou denk al een hoop telleurstellingen van klanten schelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

02 okt 2014 15:23 #23 door bob
Beantwoord door bob in topic susselbeek
Beste mensen,

Ik ben nieuw hier en ben aan het overwegen om een GT aan te schaffen.
Zo ben ik ook in contact gekomen met de firma.
Wat de achterliggende gedachte (voor zover aanwezig) is van een dergelijke bedrijfsvoering vraag ik me serieus af.
Hebben we hier niet gewoon te maken met een uit de hand gelopen hobby.
Verkoop heeft dan meestal niet de hoogste prioriteit.
Mischien moeten we ze maar lekker negeren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

03 okt 2014 22:39 #24 door flyd
Beantwoord door flyd in topic susselbeek
Let wel dit is de enige garage in Nederland waar je alles voor je GT kunt verkrijgen.
Hij heeft nog een voorraad oude GT s waar nog een hoop onderdelen op zitten.
Jarenlang was hij als enkeling waar je altijd terecht kon.

Gewoon negeren :grind: daar ben ik het niet mee eens.
Hij heeft echt wel geholpen om veel GT s op de weg te houden.

Als je het weet bestel je niet via internet. Velswijk licht in de achterhoek en is altijd ritje door mooie omgeving :thumbup:

En als je het snel nodig hebt bestel je ergens anders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

03 okt 2014 22:40 #25 door flyd
Beantwoord door flyd in topic susselbeek
Ik ga er morgen weer van genieten

Mooi weer
Veel GT s in allerlei uitvoeringen
Met andere gt liefhebbers kletsen :thumbup::crazy:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

03 okt 2014 23:24 #26 door jaccogt
Beantwoord door jaccogt in topic susselbeek
En ik ga er ook van genieten , hoop dat er veel GT's zijn. :thumbup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

04 okt 2014 09:54 #27 door Pecje
Beantwoord door Pecje in topic susselbeek

flyd schreef : Let wel dit is de enige garage in Nederland waar je alles voor je GT kunt verkrijgen.

Ja en?
Geeft hem dat dan het recht om de internet / telefoon / fax-klant zo te behandelen?
Kan hij beter de site uit de lucht halen hoeven we ons in ieder geval niet meer te ergeren over het feit dat er toch niet gereageerd wordt op mails etc. en dat (na)bestellingen nooit worden geleverd.

"I am green and it'll do fine"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

04 okt 2014 11:08 #28 door GranTurismo
Beantwoord door GranTurismo in topic susselbeek
Zo begaan met Nederland is ie anders niet. Z'n site is alleen in Engels en Duits...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

04 okt 2014 16:21 #29 door GT-Koos
Beantwoord door GT-Koos in topic susselbeek

GranTurismo schreef : Zo begaan met Nederland is ie anders niet. Z'n site is alleen in Nederlands en Duits...


......in Engels en Duits

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

04 okt 2014 16:36 #30 door flyd
Beantwoord door flyd in topic susselbeek
Een ieder mag vinden wat hij wil. Ik heb een leuke dag gehad daar.:dork:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

04 okt 2014 17:19 #31 door agété
Beantwoord door agété in topic susselbeek
Aan het "Susselbeekprobleem" heb ik niets toe te voegen,het is zoals het is.Ik heb er via de social media ook gezeik mee gehad.
Eén ding is voor mij zeker en dat is dat Patrick Susselbeek niet de bedoeling heeft om mensen te benadelen of ze geen service te verlenen.Je hebt nu eenmaal van dit soort mensen en ik kan het weten want ik werk ermee.Ik heb Patrick een keer persoonlijk ontmoet en het is een zeer integer iemand maar hij komt iets tekort en dat is nu net het probleem wat wij ermee hebben of er van maken.Wanneer je je onderdelen persoonlijk afhaalt en je neemt er de tijd voor word je gewoon geholpen!
Hij heeft een mooi bedrijfje!

(Maar ik zou zo niet kunnen werken...)

Sometimes I get the feeling,I was back in the o l d days,long ago,
when we were kids,when we were young, life seems so perfect,you know,
the days were endless,we were crazy,we were young,
the sun was always shinin'...
I'll never forget the Big Opels I've had

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

04 okt 2014 17:27 #32 door GranTurismo
Beantwoord door GranTurismo in topic susselbeek
Engels en Duits bedoelde ik ja.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

13 okt 2014 13:36 #33 door tom_laan
Beantwoord door tom_laan in topic susselbeek
Reacties over de Open Dag zijn verplaatst naar:

Opel GT Club Evenementen >>> Suselbeek Open Dag

Gehad:
Opel B Kadett 1.1 (Dagelijkse rijder) R.I.P.
Rekord C 4-drs 1.7 (Dagelijkse rijder) R.I.P

In bezit:
Opel GT 1.9 1973 Monza Blauw (Gerestaureerd)
Opel GT 1.9 1969 (in 1000 delen)
Opel GT 1.9 1972 USA DONOR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

29 okt 2014 03:46 #34 door Wim_AU
Beantwoord door Wim_AU in topic susselbeek
Ik sluit me aan bij de problemen met betrekking tot de levering van producten. Bestelling gedaan op 9 oktober, uiteindelijk op 17 oktober na een aantal mailtjes het bericht ontvangen dat de spullen op vrijdag ingepakt werden en op maandag verstuurd werden. Dinsdag een pakket ontvangen waar maar de helft in zit. De rest is in backorder. Op 27 oktober een email gestuurd om te vragen wanneer deze geleverd worden en geen reactie. Vandaag nog maar een keer een email gestuurd. Denk er sterk over om de bestelling maar te annuleren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.