opelgtsource

01 mei 2016 11:46 #21 door pezzimeno
Beantwoord door pezzimeno in topic opelgtsource
Vreemd dat een artikel dat je overal kunt laten reviseren door een Suselbeek niet wordt uitgeleverd.
Ben je nu inmiddels wel voorzien?
Ben benieuwd of je je geld terugziet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

01 mei 2016 19:12 #22 door anton
Beantwoord door anton in topic opelgtsource
ik hoop voor je dat hij reageerd,ik moest soms 10 - 15 mails sturen (bellen wou bijna niet).
ik heb daar voor paar duizend euro onderdelen gekocht,dus ik laat mij zo niet behandelen(zo ga je niet met goeie klanten om).
ik heb het even nagekeken ik heb tussen de 15-16 maanden op onderdelen(en mijn eigen kleppendeksel die verchroomd zou worden gewacht)meerderemalen gebeld en ontelbare keren gemaild,je word er alleen maar kwaad van.
ik hoop dat je je geld terug krijgt ,en dan snel naar splendid parts gaan.
s666666

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

02 mei 2016 22:08 - 02 mei 2016 22:10 #23 door Esdoorn
Beantwoord door Esdoorn in topic opelgtsource
Het is voor mij een halfuurtje rijden, dus als ik snel (geen tijd/geduld voor levertijden) iets wil hebben ga ik er 'gewoon' langs. Altijd welkom, altijd koffie en altijd een praatje en altijd voorradig. (Heb ik het over Suselbeek, en niet GTSource in de VS ;) ...)

Met bestellen gaat het inderdaad wel eens lastiger. Waar dat in zit ....?

Ik heb wel begrepen dat ze dit jaar naar een andere, grotere, locatie gaan en dus 'los' van het garagebedrijf. Wie weet wat dat voor de toekomst brengt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

02 mei 2016 23:04 #24 door flyd
Beantwoord door flyd in topic opelgtsource
Ik ga er ook altijd langs, 15 tot .20 min. ( susselbeek )
Is altijd vriendelijk en wordt je netjes geholpen.

Maar als ik regelmatig de comentaren hoor snap ik niet waar hij mee bezig is.
Ik krijg al plaatsverangende schaamte als regiogenoot van hem. Zo ga je niet met klanten om, zeker niet als er ook al vooruit betaald wordt

Technische dag met gt club altijd ok.
Bestellen dan splendid parts. Mij altijd goed bevallen ( betaling achteraf als je goederen ontvangen hebt TOP )
En sponsor van dit forum
Deze gebruikers zeggen dank u: tom_laan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

03 mei 2016 09:05 #25 door tom_laan
Beantwoord door tom_laan in topic opelgtsource
Daar wil ik even op reageren want ja hij sponsort het forum maar dat heeft geen invloed op hoe er over hem en andere handelaren gedacht wordt. :) Niet dat dadelijk mensen denken dat splendid een voorkeursrol heeft omdat ie voor een bannertje betaald. Ik zeg dit even omdat ik er al eens opmerkingen op heb gehad. Verder houd ik me buiten deze discussie gezien ik ook bestuurslid ben van de opelgtclub. Maar das nie makkelijk haha

Gehad:
Opel B Kadett 1.1 (Dagelijkse rijder) R.I.P.
Rekord C 4-drs 1.7 (Dagelijkse rijder) R.I.P

In bezit:
Opel GT 1.9 1973 Monza Blauw (Gerestaureerd)
Opel GT 1.9 1969 (in 1000 delen)
Opel GT 1.9 1972 USA DONOR
Deze gebruikers zeggen dank u: GTon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

07 mei 2016 14:26 - 07 mei 2016 14:28 #26 door Herman
Beantwoord door Herman in topic opelgtsource
Ik heb mijn geld teruggestort gekregen! Ik had Suselbeek hier tot 6 mei de tijd voor gegeven en hij heeft hier gelukkig gehoor aan gegeven. Scheelt mij weer een hoop ergernis. Ik begrijp hem echt niet. We hadden in januari een heel leuk en lang gesprek toen ik bij hem voor onderdelen kwam. Hele aardige vent, maar het feit dat hij binnenkomende telefoontjes telkens wegdrukte tijdens ons gesprek is volgens mij achteraf kenmerkend voor zijn werkwijze...Enfin, ik ga mijn dynamo nu gelijk elders bestellen. Bedankt voor jullie reacties.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.