Nurnburgring 40 jaar opel gt

27 dec 2008 12:31 #1 door duvel
Nurnburgring 40 jaar opel gt werd gestart door duvel
Een video gevonden van deze zomer op de Nurnburgring voor40 jaar Opel GT
Voor de aandachtige kijker ;op 3,32 zie je de Conrero GT van Maurice Van Servecotte rondsnorren in 4 de versnelling want hij kon niet schakelen :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

27 dec 2008 17:45 #2 door GranTurismo
Beantwoord door GranTurismo in topic Nurnburgring 40 jaar opel gt
Leuk filmpje, alijd gaaf om GT's (en andere oude Opels) aan het werk te zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

27 dec 2008 18:29 #3 door blauwmarc
Beantwoord door blauwmarc in topic Nurnburgring 40 jaar opel gt
ik zie alleen maar manta's en ascona's voorbij vliegen. De GT's lijken sloom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

27 dec 2008 19:34 #4 door Pecje
Beantwoord door Pecje in topic Nurnburgring 40 jaar opel gt

Origineel gepost door blauwmarc
ik zie alleen maar manta's en ascona's voorbij vliegen. De GT's lijken sloom.

Theo,
je zou toch beter moeten weten!

Zoiets moois als een GT moet je koesteren en voorzichtig mee zijn.
Een Ascona of Manta meer of minder in de puin rijden is niet erg. Zijn er toch genoeg van.
(Sorry Erick _O-)

"I am green and it'll do fine"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

27 dec 2008 19:45 #5 door blauwmarc
Beantwoord door blauwmarc in topic Nurnburgring 40 jaar opel gt
ik weet niet, ik zou die manta's het vuur aan de schenen gelegd hebben, zodanig dat mijn GT heel blijft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

27 dec 2008 20:05 #6 door Pecje
Beantwoord door Pecje in topic Nurnburgring 40 jaar opel gt

Origineel gepost door blauwmarc
ik weet niet, ik zou die manta's het vuur aan de schenen gelegd hebben, zodanig dat mijn GT heel blijft.

Toch blijven het Manta's, je moet jezelf niet verlagen tot dat niveau. :lol:
Stonden voor mij toen ook al synoniem voor patserauto'tjes die wedijverden met Ford Capri's, zeker de latere versies.
Beide 2x niks.
Of schop ik hiermee diverse mensen tegen de schenen? _O-_O-_O-

"I am green and it'll do fine"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

27 dec 2008 20:07 #7 door opelgt70
Beantwoord door opelgt70 in topic Nurnburgring 40 jaar opel gt
Ach ja der manta,alleen de achterlichten zijn mooi!(type a dan hé)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

27 dec 2008 21:38 #8 door 2 Fast 4 U
Beantwoord door 2 Fast 4 U in topic Nurnburgring 40 jaar opel gt

Origineel gepost door Pecje

Origineel gepost door blauwmarc
ik zie alleen maar manta's en ascona's voorbij vliegen. De GT's lijken sloom.

Theo,
je zou toch beter moeten weten!

Zoiets moois als een GT moet je koesteren en voorzichtig mee zijn.
Een Ascona of Manta meer of minder in de puin rijden is niet erg. Zijn er toch genoeg van.
(Sorry Erick _O-)

Jealous Ja, ja je wordt bedankt :(

:info: Maar je kan het ook zo zien:

99% van de GT rijders hebben geen binding met hun auto en kunnen daar door niet optimaal genieten van hun auto, iets wat 99,99% de Ascona / Manta rijders al krijgen van af de eerste keer dat ze instappen, daarom dat de Ascona / Manta rijders sneller de circuit kunnen rijden. :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

27 dec 2008 22:02 #9 door Pecje
Beantwoord door Pecje in topic Nurnburgring 40 jaar opel gt

Origineel gepost door 2 Fast 4 U
99% van de GT rijders hebben geen binding met hun auto en kunnen daar door niet optimaal genieten van hun auto, iets wat 99,99% de Ascona / Manta rijders al krijgen van af de eerste keer dat ze instappen, daarom dat de Ascona / Manta rijders sneller de circuit kunnen rijden. :lol:

De binding komt vanwege het feit dat ze constant panne hebben vandaar dat ze ook zo snel over het circuit rijden, ze moet snel terug zijn voor de auto het baasje weer in de steek laat.
Grootste hobby van een Ascona / Manta -rijder: op je rug onder de auto liggen en hard rijden om op tijd terug in de garage te zijn.
Grootste hobby van een GT-rijder: rondtoeren en in ruiten kijken hoe mooi je wel bent :lol:
Maar we wijken af, leuk filmpje trouwens :thumbup:

"I am green and it'll do fine"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.