Akkefietje op Duitse EBAY

26 jan 2009 20:18 #1 door Peter uit IJsselstein
Akkefietje op Duitse EBAY werd gestart door Peter uit IJsselstein
Tja, het lijkt wel of ik er patent op heb........

Op 10 december vorig jaar heb ik wat GT spulletjes op EBAY Duitsland gekocht. Ik was de hoogste bieder.
Ik heb 11 december het geld overgemaakt naar de verkoper.
Het pakketje is nooit bij mij aangekomen en ik heb diverse keren gevraagd om een bewijs van verzending.
Dat werd beloofd maar is nooit gestuurd.
Het e-mail verkeer tussen mij en de verkoper werd steeds onvriendelijker...

Dus op 20 januari heb ik een klacht ingediend bij EBAY en we hebben allebei ons zegje gedaan.
Daarna is de zaak afgesloten, zonder resultaat.

Daarna heb ik een negatieve beoordeling afgegeven voor de verkoper. Die was daar niet zo blij mee.
Hij ging daardoor naar een beoordelingscijfer van 100% naar 98.6%.

En nu komt het dus: de verkoper heeft recent het pakje retour gekregen. Ik heb een foto van het pakketje gezien.
Verkoper had mijn postcode foutief op het pakketje gezet, 1 cijfertje verkeerd......

Verkoper stuurt pakketje nogmaals op zijn kosten. Als ik het ontvangen heb, haal ik de negatieve beoordeling weg, heb ik beloofd.
Alleen dat weghalen kan wel eens een probleem worden, dat schijnt niet te kunnen????????

Volgende keer als ik nog eens wat uit het buitenland laat komen, dan altijd een verzekerd pakketje met Track & Trace.

4 maart
Ik heb nog steeds niets ontvangen van mijn Duitse verkoper.
Hij heeft dus deze keer gewoon niets meer gestuurd.
Het is fraai, wel betaald, pakketje is vlakbij geweest.
Is dus gewoon niets aan te doen.........

Het is altijd later dan je denkt......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

26 jan 2009 20:25 #2 door Pecje
Beantwoord door Pecje in topic Akkefietje op Duitse EBAY

Origineel gepost door Peter uit IJsselstein
Tja, het lijkt wel of ik er patent op heb........

Op 10 december vorig jaar heb ik wat GT spulletjes op EBAY Duitsland gekocht. Ik was de hoogste bieder.
Ik heb 11 december het geld overgemaakt naar de verkoper.
Het pakketje is nooit bij mij aangekomen en ik heb diverse keren gevraagd om een bewijs van verzending.
Dat werd beloofd maar is nooit gestuurd.

Peter, dat waren zeker die verstralers waar ik een poosje geleden nog een grapje over maakte.:lol::lol:
Je blijft lachen met jou.
Heb zelf ook al zo eens iets gehad bij Ebay. Via Ebay ook niets bereikt. Bij zwendel wordt geadviseerd om de plaatselijke politie in te schakelen. Wat heb je dan in godsnaam aan de Ebay garantie?, niets toch?
Ik geloof dat je wel een opmerking kunt maken bij je negatieve beoordeling. Of je hem helemaal kunt weghalen? Misschien via Ebay zelf?

"I am green and it'll do fine"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

26 jan 2009 20:44 #3 door flyd
Beantwoord door flyd in topic Akkefietje op Duitse EBAY
Heb in de loop van de jaren toch al aardig wat spullen via e-bay gekocht. Van de +/- 60 spullen is er 1 bijgeweest die nooit is aangekomen ( denk ik ook nooit verstuurd vertouwde het niet ).

Dit was ook de eeste die geen 100% had. Dit is wel iets waar ik naar kijk bij kopen, kan me ook voorstellen dat in jouw geval de verkoper hier erg veel belang bij heeft. 8)7

Je hebt wel het geluk dat alles uiteindelijk op zijn pootjes terechtkomt.:thumbup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.