Ben vandaag lekker bezig geweest en heb mijn Ascona verwend met een nieuw linker koker, zie de foto's
Zo was de koker, niet al te slecht maar ja, je doet het goed of je doet het niet
't meeste tijd gaat zitten in het passend maken
Ik wil geen [liefst zo weinig mogelijk] overlappingen van plaat hebben, daar gaat 't altijd het eerste roesten, dus alles wat ik kan veranderen.......
hier heeft een stuk plaat gezeten waar ook de kriksteun vast zat [je ziet nog een klein gedeelte ervan] dit wordt nadehand weer erin gelast, maar de kriksteun wordt door iets anders vervangen en komt te vervallen
Alles is op maat klaar om gehecht te worden
Hier is het koker gehecht
Alles goed schoon zodat het makkelijker last
Het begin is gemaakt, ik doe het las naad niet achter elkaar lassen maar eigenlijk met hechtjes overlappend naast elkaar, je las naad is niet zo dik en er gaat minder warmte in het materiaal zitten
Compleet gelast en glad geslepen
Dat is het mooie van een roteer opstelling, je kan altijd de auto zo draaien dat je onderhands kan lassen