TVR

11 sept 2011 13:29 #21 door tunepipe911
Beantwoord door tunepipe911 in topic TVR
Ja,dat kan er van komen,als de interesse groot genoeg is,
en prijs ok ,dan kan de Gt gaan,
zoniet dan blijft de Gt,het is vooral een plaatsprobleem
2 oldies kan ik echt niet plaatsen,maar zover zijn we nog niet,de gt-microbe zit dan ook diep:cool:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

09 jan 2012 20:31 #22 door tunepipe911
Beantwoord door tunepipe911 in topic TVR
tvr aangekocht:thumbup:
Gt verkocht:thumbdown:
nog enkele onderdelen te koop(van Gt)
toch maar besloten om TVR volledig te restaureren
ondertussen windscherm, nieuwe stukken ingelast
[img]http://www.tltest.nl/opelgt/images/attachments/15903=1455-tvr 8jan.jpg-thumb.jpg[/img]

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

09 jan 2012 21:45 #23 door gvy
Beantwoord door gvy in topic TVR
Veel succes met de restauratie en veel plezier met de wagen.

Geert

Opel GT 1970 : Nur fliegen is schöner
Lotus Esprit S2.2 1980 : Look what Q has brought for us. Isn't it nice ?
Triumph Tiger Sport 1050 : For the ride

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

09 jan 2012 22:46 #24 door Jos
Beantwoord door Jos in topic TVR
alle twee kan natuurlijk ook
zie mijn laatste aanwinst
project nr??

heleboel pk's en laag gewicht
Bijlage:
Bijlage:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

09 jan 2012 22:56 #25 door AutoInformatief
Beantwoord door AutoInformatief in topic TVR
Jammer maar begrijpelijk dat de GT ervoor heeft moeten wijken. Succes ermee in ieder geval! Moet er veel aan gedaan worden?

www.AutoInformatief.com/ - -Your Online Launch Control! - -

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

09 jan 2012 23:04 #26 door Jos
Beantwoord door Jos in topic TVR
zo te zien heb je een 3000s gescoord

hulde!!!!

een betaalbare is vrij moeilijk aan te komen

techniek is iederdaad vrij simpel
motor triumph 2500 voor de vroege modellen, ford 3 ltr
(capri) voor de latere types
vooras en cardan/diff is van een triumph tr6 dus redelijk gemakkelijk aan te komen
achteras is eigen productie tvr

zie ook onderstaande link voor een 3000s


Jos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

10 jan 2012 07:09 #27 door tunepipe911
Beantwoord door tunepipe911 in topic TVR
er is wel wat aan te doen,maar als er maar 258 gemaakt zijn ,kan je niet te moeilijk doen,auto is compleet,kas is onbeschadigd,motor loop zeer goed
toch een totale resto;eens je ermee rijdt zal er niet veel
aan gewerkt worden!
ik zie dat er een Taimar liefhebber tussen zit,ook niet zoveel
van gemaakt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

10 jan 2012 07:55 #28 door Jos
Beantwoord door Jos in topic TVR
395 stuks om precies te zijn
ook moeilijk om een goede te vinden voor een redelijke prijs

heb er nog een voor je
(maar zo te zien denk ik dat je ze al kent, misschien leuk voor de andere forumleden)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

10 jan 2012 13:09 #29 door GTvirus
Beantwoord door GTvirus in topic TVR
Z0 Jos , weer een projekt erbij? Jij blijft ook lekker bezig zo, je gaat me toch niet bertellen dat je alle andere projecten al afgemaakt hebt, of heb je wat opgeruimd?
Hoe is het met de cabrio??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

10 jan 2012 13:54 #30 door Jos
Beantwoord door Jos in topic TVR
schuur staat vol met projecten
zal ze helaas niet allemaal af kunnen werken
zit de laatste tijd een beetje in de lappenmand
krijg je vanzelf als je wat ouder wordt
blijf echter optimistisch en ben nog (bijna) elke dag bezig

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

10 jan 2012 15:27 #31 door GTvirus
Beantwoord door GTvirus in topic TVR
Vervelend dat de gezondheid niet helemaal mee zit, hoop wel dat je nog steeds veel plezier aan de hobby's hebt.
We praten op een ritje vd club wel weer even bij.
Sterkte verders ermee

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

09 apr 2012 17:52 #32 door tunepipe911
Beantwoord door tunepipe911 in topic TVR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

09 apr 2012 18:08 #33 door Jos
Beantwoord door Jos in topic TVR
zou willen dat ik al zo ver was

succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

09 apr 2012 19:05 #34 door gvy
Beantwoord door gvy in topic TVR
Dat wordt dus een body off restauratie.
Knap hoor.

Geert

Opel GT 1970 : Nur fliegen is schöner
Lotus Esprit S2.2 1980 : Look what Q has brought for us. Isn't it nice ?
Triumph Tiger Sport 1050 : For the ride

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

09 apr 2012 19:25 #35 door tunepipe911
Beantwoord door tunepipe911 in topic TVR
t'is geen GT restaureren maar het heeft ook zij charmes,
de body roest niet,dus daar is er weinig te doen:smilegrin:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

09 apr 2012 20:49 #36 door gvy
Beantwoord door gvy in topic TVR
Het heeft zo zijn voordelen hé , een oude engelsman met glasvezel body.

Mijn Esprit heeft een gegalvaniseerd backbone chassis en een glasvezel body.
Restauratie is dus vooral mechanisch/cosmetisch/elektrisch georienteerd .

Opel GT 1970 : Nur fliegen is schöner
Lotus Esprit S2.2 1980 : Look what Q has brought for us. Isn't it nice ?
Triumph Tiger Sport 1050 : For the ride

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

09 apr 2012 23:58 #37 door GT TJE 1972
Beantwoord door GT TJE 1972 in topic TVR
ow é d'r blijft nog minder over dan enige tijd geleden toen stond uw body er nog ook ....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.

10 apr 2012 07:25 #38 door tunepipe911
Beantwoord door tunepipe911 in topic TVR
de body staat bij de spuiter,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.