- Berichten: 2466
- Ontvangen bedankjes 53
Ik mag het voor je hopen. Je bent zeker niet bekend met Frans plaatwerk van 40 jaar geleden. Europese GT's staan nu niet echt bekend om hun harde body's. Ik ben bang dat je vast nog wel wat gaat tegenkomen als je met je schroevendraaiertje gaat peuteren.Daigo schreef : gisteren even onderdoor gekeken en op 1 klein gaatje na is hij KEI, maar dan ook KEI hard.
Nog even afwachten als we de kit rondom de kriksteunen weg halen, maar voor de rest is hij KNETTER hard.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
stukje huisvlijtgvy schreef : Op mijn 2.2i blok zit gewoon een GT kleppendeksel.
Het past perfect.
De ventilatiesleuven aan de achterruit zijn heel erg vervelende typische roestplaatsen voor een opel GT.
Zou je echt die stoelen niet netjes restaureren? Die zijn zo typisch voor de Opel GT dat het jammer is om er recaro's in te steken.
Tenslotte, Pas een beetje op als je de bladveer demonteert.
Hiervoor maak je best een speciale tool om ze te ontspannen.
veel plezier
Geert
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.