- Berichten: 2465
- Ontvangen bedankjes 52
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.
Pecje schreef : (...)Chassisnummer staat in de goot (parafaan) onder de motorkap aan de bestuurderszijde, behalve bij een US versie want daar staat hij op een plaatje wat op het dashboard is gepopnageld en op een sticker in de deur (beide aan de bestuurderskant).
Chassisnummer staat ook op het ID-plaatje.
Begint deze met 93 dan betreft het een 1100 (1968 - 1970)
Begint deze met 94 dan is het een 1900 (1968-1970)
Begint het chassisnummer met 77 dan is het 1900 US-versie (1970-1973) en 79 is een 1900 of afhankelijk combinatie kleur een 1900 GT/J (1970-1973 of GT/J 1971-1973)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan dit gesprek.